Ik ben vandaag voor de tweede keer bij mijn nieuwe bijrijdpony geweest. Het weer was niet optimaal, maar toen ik daar aankwam bleef het droog dus was ik tevreden!
Het is dus de tweede keer dat ik op zhivago rijd. Hij was vandaag iets minder los als de vorige keer dus had ik wat meer werk. Zhivago is een paard die je van achter erg naar de hand toe moet rijden. Als je er van voor teveel aan prutst werkt hij je tegen. Ook word hij soms erg lui van achter, waardoor hij van voren ook wat minder word en moet je hem dus weer activeren.Dit heb ik al wel door, maar we moeten natuurlijk nog wel een band krijgen en ik weet nog niet goed waar alle knopjes zitten omdat het pas de tweede keer is.
Dit keer heeft hij erg zijn best gedaan en we hebben zelfs een sprongetje gemaakt. Zhivago heeft springbloed in zich, maar heeft nog bijna geen tot geen ervaring met springen, dus heb ik vandaag met hem balkjes gedraaft en toen een kruisje gesprongen. Hier heb ik jammergenoeg geen foto's van.
Informatie over Zhivago:
Naam: Zhivago Lr
Stokmaat: 1.56
Kleur: Vos met 4 witte voetjes
Afstamming: Sabine ster x Zodiak
Met de vorige bijrijdster L2 dressuur gelopen.
Hier de foto's:
1.

Wat ben ik toch weer een zoutzak! Zhivago maakt de foto weer goed haha
2.

Hakken uitdrukken
3.

Hier schrok hij van een vogel die uit de bosjes vloog, jahaa eng!
4.

Meer rechtrichten en weer hakken uitdrukken.
5.

Lekker drafje, mag wat meer naar beneden zakken.
6.

weer een drafje, hier er al beter ingezakt en foei Lisa voor je uit kijken!
7.

Mooi sta moment
. Zhivago is hier lekker actief, maar loopt iets te diep en wil daardoor ook sneller op de voorhand gaan lopen.8.

Hier zit ik hem teveel in zijn mond en rij ik hem niet van achter naar voor en dan krijg je wat verzet.
9.

En nog een fotootje van mij en Zhivago!