Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Soms heet hij nog een terugval dat hij het eng vindt en wel weer dat gedrag vertoont, maar misschien is jou pony ook al bekend ergens in de buurt en wilt hij wel daarheen stappen? succes ermee!

LiannePaard schreef:Misschien eerst met een paar andere paarden gaan? Ik ben nu net die fase voorbij. En als het met andere paarden goed gaat zou ik na een tijdje weer alleen proberen, en dan als je een voorgevoel hebt waar hij wil draaie stap dan van te voren af. en Loop verder aan de hand en stap dan weer op, kijk hoe hij dan reageerd?
Unilecheval schreef:Misschien de slofteugel? als ie braaf is hou je hem los, als ie dat niet is strak.. Pessoa bit wil inderdaad ook wel is helpen! maar de slof vind ik fijner.
kehdra schreef:Unilecheval schreef:Misschien de slofteugel? als ie braaf is hou je hem los, als ie dat niet is strak.. Pessoa bit wil inderdaad ook wel is helpen! maar de slof vind ik fijner.
Dan moet je wél een vreselijk goede timing hebben, maar áls je dat hebt, kan een slof je wellicht best helpen.
Kan er geen sprake zijn van lichamelijke ongemakken?