Onze problemen zijn vooral:
- achterhand genoeg onder laten treden
- rug ontspannen en dus van achter naar voren rijden (zit soms iets teveel bezig aan de voorkant
)- mijn hielen niet naar binnen draaien (op de foto's is dit soms heel hard maar in de proef heb ik meestal stress en kan het daardoor niet goed controleren, maar geen excuus, dat moet dus beter)
- zijn kopke rustig houden is ook van groot belang, hij kan heel onstuimig zijn en voor me uit springen, hem dus meer opsluiten en doorlaten met men zit en minder vasthouden)
- dit ook met men handen --> minder vasthouden (zijn mond die opengaat heeft hij altijd gehad en komt door een slecht contact van mij naar zn mond toe: te los, te vast, etc,..)
- activiteit bewaren tot het einde van de proef
Zijn vader is Marne de Darmen (zoon van Lys de Darmen). Is dus eigenlijk springgefokt maar dat doe ik er niet mee wegens te onstuimig gedrag
Dressuur doet hij prima, dus zijn we gelukkig.De foto's zijn van in mei (al even geleden) van een proef L2 en ik was toen vierde. Ik vond het zelf netjes maar iets te weinig activiteit omdat ik iets te lang had ingereden en de inrijpiste lag vrij zwaar.
Vind ik zelf mooi opwaarste houding van hem.

Galopje

Hier zie je dus mijn voet, was vooral om hem actief te houden, hij treed wel mooi onder en zn hals staat er mooi op.

Misschien ietsje ronder, was het aanspringen zelf. Wel mooi bijeen.

Mooie houding van mij, mijn been steekt misschien lichtjes af.

Zijn tevreden kopje
i love it
Misschien even een fototje hoe het in begin was..

Alle commentaar is welkom, positief of negatief
Voorover zitten heb je gelijk in, is ook in de galop denk ik dat je bedoelt? Dan ga ik iets teveel mee met zijn beweging met mijn bovenlichaam.