Sinds vorige week ben ik weer eens voorzichtig opgestapt met een goede brace om mijn enkel en vandaag reed ik hem pas weer voor de 3e keer.
Lucky liep vandaag weer erg lekker, doordat ik gisteren ook even had gereden had ik wel last van mijn enkel waardoor mijn beenhouding nu niet altijd optimaal was.
Dit is dan ook de reden dat we voornamelijk op de hand van de foto's rijden, hiermee belast ik mijn linkerbeen het minste zodat ik er ook zo min mogelijk last van krijg. Ik heb wel op de andere hand gereden maar heb daar geen foto's van.
Omdat ik het rijden toch weer wil gaan oppakken ben ik erg benieuwd naar tips en commentaar van jullie zodat ik geen verkeerde dingen doe/aanleer nu ik er weer op zit.
Als ik er weer wat vaker op heb gezeten en mijn enkel meer kan hebben dan wil ik ook graag eens gaan lessen.
Ik merk dat ik ook steeds meer vertrouwen in Lucky krijg en ik durf hem nu ook meer te rijden dan voorheen
.Ons niveau is denk ik ongeveer B en Lucky is een 15 jarige KWPN ruin van 1,62 hoog.
Hier staan wat foto's van gisteren en vorige week.
[RIJ-ITP] Lucky en ik vinden het vertrouwen steeds verder terug!
Tips en commentaar zijn van harte welkom
.

Ook eindelijk weer eens een galopje mee kunnen pakken

En tot slot lekker met een lange teugel uitdraven
.
maar het is HAW
) is om je handen iets meer boven zijn schoft te houden. Al heb je ze op enkele foto's al daar 
Dit is niet ten goede van je houding en dat is zonde.
.
. en er af stuiteren is het laatste wat ik nu moet doen
.