Voor de mensen die Royal niet kennen;
Royal is een KWPN'er van 12 jaar oud.
In het begin was Royal nogal een 'tijdbommetje' onder je, maar dit gaat steeds beter!
Royal is een manegepaardje. Ik rijd (helaas) maar gemiddeld 2 keer per maand op hem..
Ik ben deze wedstrijd F8b gestart (FNRS) en ik reed vandaag in een poule van 16 volwassen.
Er zijn zeker nog punten waar ik met Royal aan moet werken en deze liggen vooral bij mijzelf.
- Handhouding (meer dragen en gelijk houden)
- Beenhouding (beugels mogen 1 gaatje langer, hakken goed uitdrukken)
- Stillere zit tijdens doorzitten (niet naar achteren vallen).
De wedstrijd ging voor mijn gevoel niet zo goed. Ik heb niet echt grote fouten gemaakt, maar mijn algehele gevoel was niet heel fijn. Royal was wel ontzettend braaf en heeft geen echt weer stap verkeerd gedaan!
We zijn geëindigd op een 2e plaats met 224 punten (nummer 1 had 225 punten). Dit betekend dat ik volgende keer F9a mag starten.
Nu de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Prijsje!

Tips zijn zeker welkom, maar hou het wel lief aangezien Royal niet mijn eigen paardje is!

(tja, wat doe je d'r aan??) ik denk dat ze dat bedoeld.. Maar Royal is een leuk dier!
)
Ben er iig aan aan het werken
.. Op uitzonderingen, dat zeker (ik weet neit of je Quella (moeder van Aquella (bingo vorig jaar)kent chantal? dat was egt een leuke pony
hihi)!