Vorig het weekend hebben we weer tinkerdag gehad!!
Met Murph heb ik alleen dressuur gedaan op de vrijdag en zaterdag en met bram op alle 3 de dagen
met murph heb ik 4 punten gehaald en met bram 0, dressuur is nog niet echt ons ding 
Murph voor het eerst sinds mei weer proeven gereden, echt op coditie is ze nog niet, ze heeft nog een veulen en we zijn rustig aan het opbouwen, maar ik wou gewoon graag meedoen met murph! Ik rijd met haar in de L1
Eigen commentaar:
Ik moet mijn handen niet steeds zo naar voren steken
en verder mijn benen lang houden en rug recht

Ook is het veulen van Murph, Meaghan, op de foto geweest met Carlos (Z2ruin)

Toen ik zaterdag wilde ringsteken, liep Murph onregelmatig, en toen mocht ik van Pollo en TinkerTom op tom

Toen zaterdags 90 cm crossen met Brammie

En zondags met brammie 60 cm springen
Toen zei iedereen ineens dat ze vonden dat ik de 80 moest doen en dat ik dat wel kon enzo, en toen had mijn vader dat al doorgezegd naar het secreatariaat, ENG dat ik het vond!!! die 90 cm cross valt mee, dat zijn gewone hindernissen, die springt bram wel, maar de 80 springen! korte bochten, rare kleuren, bah!!!Toch gedaan en super trots op superBrammie

Mijn springhouding moet nog veel verbeteren, mijn handen moeten meer mee en ik moet kijken waar ik heen ga (maar ik vond dit ook wel erg eng
)

En daarna nog behendigheids parcours met Brammie

En de tinkerdagen waren alweer afgelopen

Maandag en dinsdag rustig bosritje gehad met Bram en woensdag had hij vrij
donderdag zijn we weer aan het dressuren geslagen dus hij heeft wel rust gehad na de tinkerdagen