Mijn wens was altijd een keer op wedstrijd te gaan met mijn eigen paard.
Toen ik 21 was heb ik mijn paard gekocht, mijn paard was toen 18 maar nog in zeer goede conditie
Is ook niet te merken dat hij nu 21jaar is
Hij houdt de jonkies nog met gemak bij hihi
Na een lange tijd les te hebben gevolgd met hem heb ik besloten om met hem toch een aantal wedstrijd te rijden.
Zelf ben ik meer van het dressuren en mijn paard vindt springen helemaal geweldig
Daarom heb ik besloten om hem zowel met dressuur en springen uit te brengen op onderlinge wedstrijden.
Een startkaart aanvragen vindt ik wat te veel van het goede aangezien hij geen jonkie meer is, maar wel nog zo gedraagt hihi
Van een oude man verwacht je ook niet dat hij nog een hele marathon gaat rennen, dus vandaar dat ik hem niet officieel uitbreng
Maar goed: 19-09-2010 was er een onderlinge wedstrijd bij mij in de buurt, heb me er optijd voor ingeschreven voor en B-proef en kon deelnemen aan de wedstrijd.
Week van te voren hard begonnen met oefenen en na mijn mening ging het allemaal wel goed. Tot dat ik op de dag van de wedstrijd bleek dat ik de hele week de verkeerde proef heb geoefent
Helemaal in shock van hoe ga ik dit nu voor mekaar boksen...
Tja op hoop van zegen dan maar...
Dit is het filmpje met het resultaat ( heb helaas geen rij foto's )
Dressuur wedstrijd B-proef
Eind resultaat van de 33 deelnemers ben ik 8ste geworden en heb ik 178punten behaald die dag
Wat ik zelf niet slecht vindt voor een 1e keer
Wat vinden jullie ervan?

behalve als ik ga springen dan kan ik in 1 keer wel vooruit kijken