Ik dacht laat ik weer eens een haw topic maken van mij en Cicero. Dus zodoende heb ik een vriendin geregeld die fotos ging maken

Cicero is mijn 6 jariga nrps ruin. Ik heb hem sinds april, en in juli zijn we begonnen met rijden.
Even wat verdere achtergrond informatie:
Toen ik terug kwam van mijn vakantie was hij echt heel angstig (nu was hij altijd al wel erg gespannen, maar niet zo erg als toen). Zodra je je voet in de stijgbeugel wilde zetten was het paniek, en in zijn paniek was het enige wat hij kon bedenken: rennen.
Dus nu krijg ik hulp van 2 meiden, en zijn we soort van bezig met opnieuw inrijden: voet in de beugel, eerst een heel klein beetje omhoog trekken en dan gelijk weer laten zakken, en dan steeds iets verder. Toen we hier net mee begonnen zat ik er na 3 kwartier pas op, en ging hij zodra ik zat gelijk rennen. Inmiddels zit ik er na een rondje op, en blijft hij netjes staan tot ik mijn hulpen geef, en dan stapt hij pas rustig weg. We doen het nu ook sinds een week zonder longeerlijn eraan, dus we boeken al vooruitgang!
Oké, hier komen de fotos!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Galop is nog een zeer groot aandachtspunt. Het gaat wel steeds beter. Cicero spring nu redelijk rustig aan, en in een keer in de goede galop (eerst sprong hij verkeerd aan, en sprong dan gelijk weer over). Dus dat gaat allemaal beter.. maar omdat ik dan zo gefocust ben op hem, vergeet ik mijn houding een beetje.

7.

8.

9.

10.

En dan nog even zijn heerlijke koppie met mijn nieuwe frontriem.

Commentaar laat ik volledig aan jullie over

Daar ga ik ook zeker mee aan de slag!
Volgens mij zat hij gewoon 2 vingers onder het jukbeen, zal het morgen even checken! 
en wel je hand rechtop blijven houden!