Bij zijn vorige eigenaresse was hij z1 +1.
Nomad en ik moeten nog erg aan elkaar wennen, hij heeft best moeilijke gangen om onafhankelijk te zitten waardoor ik mezelf af en toe in het zadel 'trek', hier ben ik me van bewust en werk ik ook aan! In het verleden heb ik een gebroken stuitje gehad en heb ik met mijn huidige zadel erg veel last van, dus datwerkt ook niet erg mee. Dus maar op zoek naar een ander zadel

Verder moet ik meer rechtop zitten en om mn benen en handen denken.
Graag zou ik tips en kritiek ontvangen, waar ik op moet letten zodat Nomad en ik een beter team kunnen worden.
fotos staan door elkaar en uiteraard heb ik van te voren los,lang en laag gereden.

Alvast vriendelijk bedankt
helaas ging t niet door, hij kon niet bij merries op het land en dat kwam hij wel echt te staan. en anders moest het een andere stal worden en dat werd te duur.
mijn vorige zadel had ik meer het gevoel dat ik echt kon zitten en dat mn benen meer op zn plek lagen maar marcel zei ook dat ik beter zit op dit zadel. Helaas speelt mn stuitje te erg op dat ik 2,3,4 dagen niet kan 'zitten' op mn zadel. In de les moet ik ook veel schakelen en bogen rijden maar zonder balans is dat nog niet zo makkelijk het is wel zo dat wanneer ik les heb hij, de laatste 2x op het eind wel goed liep en door zn hals

helaas..