Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenzij je ze niet tegelijk geef natuurlijk.
)
)
)Duhelo schreef:ja, nee, ik bedoelde niet recht als op een rechte lijn, maar of de bovenkant van de rug evenwijdig is met de grond zeg maar, nu legt ze zich wat neer in de bocht (doet het friesje dat ik rij ook, vooral als ze weer eens gaat crossen, is wel eng)
maargoed, terug naar de beenligging
als je benen liggen zoals op de foto, dan druk je toch min of meer de achterhand naar buiten, terwijl dit normaal niet gewenst is, toch?
ambre schreef:Ik laat beide benen op de plaats liggen.Draai van uit meekijken in de richting waar ik heen wil en een 'duwtje' van uit buitenteugel tegen de hals.
Mocht hij dan naar binnenvallen dan geef ik binnenbeen op de singel,zwaait hij uit dan begrens ik met buitenbeen achter de singel.
Valt hij over de schouder dan begrens ik met buitenteugel,doet hij het dan nog dan leg ik buitenbeen naar voren om te begrenzen.
Doet hij alles goed,dan doe ik niets.
Een galop hulp bestaat uit meer dan alleen buitenbeen naar achter,dus daar zit nooit verwarring bij.