Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zaartje1 schreef:het is ook vooral rechts om dat ze het doet.
want dat is haar moeilijke kant.
zaartje1 schreef:oke dank jullie wel allemaal en de tips gaan we uitproberen.
de hoefsmit zet haar stukje bij beetje rechter op haar voetjes zodat haar spieren en pezen langzaam oprekken en inderdaad de rest moeten we zelf doen.maar omdat ze scheef liep slijten de hoefjes ook scheef.ze heeft namelijk geen ijzers is niet nodig.
en door dit langzaam aan weer recht te krijgen helpt hij zo een beetje mee en de afgelopen keer was hij al super tevreden hij hoefde niet zo heel veel te corrigeren dus dat gaat de goede kant uit.en tevens is hij meer als een hoefsmit alleen.
en zeker is onze intsructrise met ons bezig op recht richten en dat gaat ook wel goed maar ja niet constant want er rijden er meer en dan bedoel ik niet alleen wij maar het is van beginner tot gevorderde en dat is lastig les geven,voor 1 uurtje.
soms als ze tijd heeft blijft ze langer en legt ze nog wat uit en krijgen we opdracht mee voor de volgende keer.
maar ga dat een pubber dochter maar eens verplichten als het woord moet erbij komt kan je dat wel sjakken.
en ik ben er ook niet altijd bij want de 2.5 jarige wil ook zijn portie aandacht.
op de vraag wat zegt de instructrise die is erg radicaal voor de rest die zei vorige keer trek haar es goed in dr bek dat geklier.
zei adviseerde ook een scherper bit ben ik dan ook weer niet zo voor.
kasper06 schreef:volgens mij is het een vorm van verzet om onderuit het werk te komen.
Mss reageren als je het voelt aankomen. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan.
Zeer consequent reageren door haar op een volte te plaatsen en steeds te verkleinen, tot stilstand en dan onmiddellijk het werk terug oppakken.
mss eens proberen