Gister ben ik weer eens met mijn haffie gaan rijden. Ik heb Marnix nu al 30 weken ongeveer. En altijd bij het rijden struikelt hij wel 1 of 2 keer. Dat kwam omdat zijn hoeven nooit goed waren gekapt. Nu ben ik over gegaan naar de hoefsmid van de stal, die zijn hoeven heel goed doet!!! Ik ben daar nu pas een keer gegaan! Maar gisteren waren we aan het rijden en Marnix struikelde en ik lag bijna met paard en al op de grond
Hebben jullie dit ook wel vaker dat je paard zo erg struikelt? Ik heb altijd veel met mijn paard buiten gereden, maar sinds gisteren durf ik dat niet meer goed, ik ben bang dat als hij buiten struikelt hij zijn benen helemaal open haalt
Wie heeft die ook al vaker meegemaakt, en wat hebben jullie hiertegen gedaan.Misschien handig om te weten:
Mijn paard is 18 jaar, maar toch een hele sterke haf
Ik vind hem de laatste tijd een beetje lusteloos... Mijn instructrice zegt: Hij heeft last van zijn zomerdepressie... Is weet eigenlijk niet eens wat dat is
Hij heeft altijd wel wat gestruikeld, maar het word alleen maar erger...
Hij galoppeerd ook niet goed, ik krijg hem maar voor een heel klein stukje in de galop. Wat kan ik hier misschien tegen doen. Allemaal vragen waar ik graag antwoord op wil hebben
En ik heb trouwens les ! Heel veel mensen zeggen: misschien moet je les nemen. Maar ik heb iedere zaterdag les
Wie helpt mij
?