Coby en ik rijden momenteel L2 en hebben nog een hoop punten nodig om over te mogen naar de M1.
De grootste problemen hadden we eigenlijk met de aanleuning. Ze liep steeds te lang. Sinds een week of 2 zijn we daar eindelijk in verbeterd. (bit was toch iets te zacht
heb nu een enkelgebroken turnado trens ipv dubbelgebroken dikke trens).Van de jury krijg ik meestal enkel de commentaar "aanleuning". Ze durft ook nog wel eens te kantelen in draf in de korte wendingen (vooral op linkerhand, omdat ik dan teveel blijf vasthouden op rechts
)Coby is nu 8jaar en een merrie van Flemmingh uit een Amulet moeder. Ik ben haar beginnen rijden toen ze 3.5 was (net zadelmak) en we ben best blij met waar we nu zijn. (al mocht dat uiteraard nog verder zijn
)We rijden dressuur L2 en springen af en toe parcoursen in klasse Aspiranten (BB in Nederland) en als het lukt qua planning ook SGW.
Ben benieuwd naar jullie commentaar, aangezien ik deze zomer nog geen wp'en heb gekregen (systeem is hier ook anders dan in Nl), heb een 6e, 9e en 15e plaats gehad, punten 176 / 179 en 193 (laatste proef had de eerste 230 op 270
klopt echt niks van, maar goed)1. binnenkomen over de A-C lijn

2. wijken voor het rechterbeen

3. idem

4. linkergalop

5. korte diagonaal tussen de linker en rechtergalop

6. idem

7. rechtergalop

8. diagonaal in middenstap

9. hoofdje

10. aan het hoofd van ons achttal

11. en ter vergelijking een van de vorige wedstrijden:

de aanleuning is dus al beter, maar blijkbaar moet er nog een hoop verbeterd worden.

Ben benieuwd

al mag er voor mij wel wat meer power achterzitten als je L2 rijdt