Ik had vandaag les met mijn paard Brescio. Hij is een 4jarige ruin van Casantos x Dageraad en nu zo'n 1.73m hoog.
Op 6 september 2009 is Brescio mijn paard geworden en naar Vlaardingen verhuisd. Door een val was in het begin gelijk mijn vertrouwen weg. Een stalgenootje heeft hem toen de eerste 2 maanden voor mij gereden en zo langzaam aan ben ik het in de winter steeds meer over gaan nemen. Door mijn angst maakte het mij niet zo uit hoe die liep, als die maar liep en daardoor hebben we nu wat probleempje met de nageefelijkheid en het reageren op het been. We zijn al een stuk verbeterd de afgelopen weken maar aangezien dit de eerste keer is dat er rijfoto's zijn gemaakt heb ik geen vergelijkingsmateriaal voor jullie. Ik rij normaal overigens nooit met bandages, dit was alleen voor de foto's.

Mijn houding is mijn grote probleem, ik zit te ver naar voren en ik knik mijn polsen behoorlijk af. Dat laatste was ik me niet eens heel erg van bewust tot ik vandaag de foto's terugzag. Als jullie nog tips hebben hoe ik dit af kan leren, graag!
In oktober willen we onze eerst B wedstrijd gaan starten.

Dit zijn wij net na het rijden
Wees verder eerlijk in jullie commentaar maar onthoud dat ik ook gevoelens heb

)