Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elise95 schreef:Ik denk dat bijna iedereen wel lest, maar je lesgever kan ook niet alles weten. En op het forum zijn er dan mensen die het net weer anders zien. En daar kan je ook weer tips van krijgen.

kimmie88 schreef:Idd heeft iedereen les nodig. Je bent nooit te oud om iets te leren of te verbeteren idd.
Wel vind ik het jammer dat als je met een 'probleem' komt in een topic, de eerste reactie is: Les nemen...
Daar vraagt de TS in mijn ogen niet om, maar om een mogelijke oplossing.

Chaos schreef:kimmie88 schreef:Idd heeft iedereen les nodig. Je bent nooit te oud om iets te leren of te verbeteren idd.
Wel vind ik het jammer dat als je met een 'probleem' komt in een topic, de eerste reactie is: Les nemen...
Ja, maar vaak is dat dé oplossing.
Bokt heb je niet nodig als je regelmatig lesneemt bij een goede instructeur.
kimmie88 schreef:Idd heeft iedereen les nodig. Je bent nooit te oud om iets te leren of te verbeteren idd.

[/quote]_Marinke_ schreef:De wijsheid uit boeken, brengt je kennis bij..
Maar een paard leert je hoe je die kennis daadwerklijk moet gebruiken,
Leert je dat het in theorie niet altijd zo is, en in de praktijk net even anders!
© MJBurggraaff
En dan de boktversie voor dit toppic:
De wijsheid van bokt, brengt je kennis bij..
Maar een instructeur leert je hoe je die kennis daadwerklijk moet gebruiken,
Leert je dat het in theorie niet altijd zo is, en in de praktijk net even anders!