Na dit topic: [RIJ-ITP] Bastet ( v Liberty M ) na 2 jaar rust, weer @work met Alison was het vandaag aan mij om terug op mijn dik paardje te kruipen! Alison had haar eerst 10 minuutjes gereden en toen mocht ik erop! Ik ben heeeeel gelukkig, want het was 2 jaar geleden dat ik nog had paardgereden!
Info: Bastet is een 8jaarse BWP, ik heb haar nu 4 jaar waarvan ze de laatste 2 jaar niet meer heeft gewerkt. Je zal zien op de foto's dat er nog niet echt een stuur op zit, dat haar balans en evenwicht nog ver van perfect zijn, en dat mijn houding om te huilen is. Wees aub een beetje lief voor ons, het is voor beiden echt lang geleden. Tips ivm oefening voor haar evenwicht ( rechtrichten, ze zwalpt momenteel ) zijn zeker welkom!
Ik weet dat ze te dik is.
Dat is te wijten aan haar luilekkerleven in de weide. Hopelijk zullen de kilootjes er weer afvliegen eens we weer regelmatig rijden! Ook wil ik heel graag nog eens Alison bedanken, voor de moeite en tijd die ze in mijn paardje steekt!
1.

2.
Daarop werd ik 4 jaar geleden verliefd. Kan moeilijk anders he?

3.
Rustig stapje

4.
Idem

5.

6.
Mijn papa houdt nogal van tuintafels, valt het op
( zie achtergrond )
7.
glunderglunderglunder.

8.

9.
auw auw auw, ik moet RECHT zitten!

10.

11.
Hier kan je vrij duidelijk - vind ik - zien dat ze scheef loopt. ( achterbeen komt schuin onder de massa )

12.

13.

14.

15.
Niet meteen de beste foto, maar zie mij glunderen!

Alle tips zijn welkom!

! 
Doe zo voort