Een week of 5 geleden ben ik voor het eerst op Manic gestapt nadat ik een jaar in Amerika heb gezeten (en daar niet heb paardgereden
), ik heb er ongeveer 10 keer opgezeten maar we zijn wel direct aan het werk gegaan. Manic is de Haflinger van Judith, Judibo op bokt. Hij is 18 juli 4 geworden. We willen in oktober officieel gaan starten -2010 nog tussen de pony's, 2011 tussen de paarden als het goed gaat- en zijn dus fanatiek bezig om er dan klaar voor te zijn. Galop is ons struikelblok, Manic heeft moeite met doorspringen en het vergt hem nog heel veel kracht. Verder ben ik heel veel aan het miepen met mijn teugellengte. Ons niveau is dus eh, B hopen we.
Deze foto's zijn genomen in Drenthe, waar ik met hem een paar dagen op een manege in vreemde bakken heb getraind. Dit is ook meteen de reden voor mijn bodyprotector, al verwacht ik niet dat mensen daar over gaan "klagen"
Ze staan (op de laatste foto na) niet op volgorde en ja we hebben ook gestapt, daar alleen blijkbaar geen 'boeiende' foto's van. Barst maar los zou ik zeggen.

Miscommunicatie

Eh Karin?

Uitdraven

als ik mezelf moet vergelijken met jullie
)