Toen hij net een aantal maanden ohz was heb ik al eens een topic met fotos van ons geplaatst. Zie:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=987849
Hier was hij 3. Ik heb in de tussentijd een kindje gekregen en derhalve heb ik heel lang niet met hem kunnen rijden. Hij is toen door een ander meisje doorgereden. Zij heeft L1 met hem gestart en ik heb vanaf Januari van dit jaar hem weer gestart in het L2.
Punten waar ik zelf hard aan werk: Ik zit met lichtrijden de 1e 3 fotos teveel naar voren. Dit is met doorzitten al helemaal niet meer zo. Maar moet dat met lichtrijden ook voorelkaar hebben. Ben af en toe wat te streng met mijn binnenhand. Daar word ook aan gewerkt. Verder kan ik mijn handen wel al beter dragen dus dat is een vooruitgang met de laatste keer.
Ik moet erop letten dat Arizona met zijn neusje voor de LL blijft. Hij loopt nu vaak nog te diep. De a.h moet er meer onder dan komt dat neusje er straks ook beter uit.
Nou kijk en geniet van dit heerlijke paard.
1e drie fotos zijn dus nog met lichtrijden (waarbij ik dus teveel voorover hang) Hier is hij wat ronder en lager ingesteld. Hiervoor had ik hem nog lager en lekker over de rug. Daar zijn echter geen fotos van

Van de galop fotos had ik alleen maar hele rare momenten. Met 1 been op de voorhand etc. Deze waren de enige "normale" fotos

Pasje wijken. Moet zelf uitkijken dat ik niet inknik en mijn handjes netjes recht hou

En klaar is klara. Wat een lekker dier he

Arizona is trouwens niet mijn eigen paard. Ik rij hem voor iemand anders.