Hincapie WH is een PRE van net 6 jaar. Vorig jaar april ben ik begonnen met hem inrijden. We hebben het langzaam aan opgepakt en hij gaat heel goed vooruit.
De wedstrijd was een Barokke wedstrijd waarin ik meedeed in de startersklasse (B zonder startkaart omdat ik niet mag starten met Hincapie omdat hij hengst is en ik geen L2+1 (L1+10 zo balen) als ik nou L1+1 ben mag ik overstappen....)
Dan over de proef. Dit was voor Hinc de eerste keer op gras en thuis rijden we ook nooit op gras (heel soms om te oefenen). Dit merkte ik wel met de galop en de middendraf etc.
Tijdens het losrijden was hij heel heet. Maar toen ik daarna in de ring kwam wilde hij niet meer lopen. Dan zijn de andere paarden niet meer om hem heen en zakt hij in..
Verder was hij wel heel braaf maar dus verre van actief. Althans het voelde erger dan het er uit zag volgens iedereen. Maar doordat hij dan zo sloom is ga ik jammer genoeg slordiger rijden en krijg ik meer schoonheidsfoutjes.
Bij de eerste proef was ik 2e met 189 punten en de tweede proef 1e met 189 punten. Jury had er dus niet zo veel last van als dat ik zelf had haha..
Nou genoeg gekletst hierbij de foto's:

1. Losrijden

2. Even kletsen met Tessa (Tessebes@bokt) en Hinc vond haar Xara heel leuk....

3. Losrijden

4. Eerste proef

5.

6. Deze foto ben ik zo blij mee

7.

8. Tweede proef (dat koppie van ik wil ook naar die paarden...)

9.

10. Middendraf mooi moment

11.

12. Bij het halsstrekken zakte hij eindelijk want normaal gaat hij dan heel snel rondkijken...

13.

14.

15.
Dat waren ze weer. Tips om meneer wakker te houden in de ring zijn van harte welkom!
Maar ben super trots op mijn paardje!!!