Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en daarna val ik op mijn kont
. Asyaa schreef:Ik zou voor kant kiezen waar de grond het zachtst is.
Lara_Silver schreef:Kiezen waar je gaat vallen? Tja ik kan je verzekeren dat het meer pijn doet. Mensen die kiezen als ze aan het vallen zijn of er zo nodig op moeten blijven terwijl ze er al naast hangen die verkrampen. Ze vallen altijd veel harder en pijnlijker dan diegenen die zich gewoon laten gaan en nog de tegenwoordigheid van geest hebben zich klein te maken.
Is lang geleden dat ik ben gevallen en dat was ook wel hard, maar dat was met paard en al. Verder ben ik nog nooit gevallen dat het echt zeer deed. Lara_Silver schreef:Kiezen waar je gaat vallen? Tja ik kan je verzekeren dat het meer pijn doet. Mensen die kiezen als ze aan het vallen zijn of er zo nodig op moeten blijven terwijl ze er al naast hangen die verkrampen. Ze vallen altijd veel harder en pijnlijker dan diegenen die zich gewoon laten gaan en nog de tegenwoordigheid van geest hebben zich klein te maken.
Overigens, links opstappen, opzadelen en afzadelen, het is allemaal achterhaalde onzin. Het is begonnen in het leger heul lang geleden. Vanuit het opstappen en vanuit de militaire structuur. Alles netjes vanaf één kant en links opstijgen omdat de sabel links hing, en als je rechts zou opstijgen die in de weg zou zitten, niet meer niet minder.
Maar dat je nu ook opeens links moet gaan vallen, tja het draait een beetje door. Ook vallen kun je gewoon van beide kanten van het paard doen. (klinkt wat raar) Net als poetsen, zadelen en opstappen.
Nies_ schreef:Lara_Silver schreef:Kiezen waar je gaat vallen? Tja ik kan je verzekeren dat het meer pijn doet. Mensen die kiezen als ze aan het vallen zijn of er zo nodig op moeten blijven terwijl ze er al naast hangen die verkrampen. Ze vallen altijd veel harder en pijnlijker dan diegenen die zich gewoon laten gaan en nog de tegenwoordigheid van geest hebben zich klein te maken.
Inderdaad..
Áls ik van m'n paard dreig te vallen dan laat ik me gewoon vallen en zorg dat ik weg rol en dan sta ik weer vrolijk op.Is lang geleden dat ik ben gevallen en dat was ook wel hard, maar dat was met paard en al. Verder ben ik nog nooit gevallen dat het echt zeer deed.

Lara_Silver schreef:Kiezen waar je gaat vallen? Tja ik kan je verzekeren dat het meer pijn doet. Mensen die kiezen als ze aan het vallen zijn of er zo nodig op moeten blijven terwijl ze er al naast hangen die verkrampen. Ze vallen altijd veel harder en pijnlijker dan diegenen die zich gewoon laten gaan en nog de tegenwoordigheid van geest hebben zich klein te maken.
Overigens, links opstappen, opzadelen en afzadelen, het is allemaal achterhaalde onzin. Het is begonnen in het leger heul lang geleden. Vanuit het opstappen en vanuit de militaire structuur. Alles netjes vanaf één kant en links opstijgen omdat de sabel links hing, en als je rechts zou opstijgen die in de weg zou zitten, niet meer niet minder.
Maar dat je nu ook opeens links moet gaan vallen, tja het draait een beetje door. Ook vallen kun je gewoon van beide kanten van het paard doen. (klinkt wat raar) Net als poetsen, zadelen en opstappen.