Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk alle foto’s binnen van de Almelose Ruiterdagen. Een week lang wedstrijden wat met het warme weer nog een hele opgave was, voor zowel ruiter als paard.
Even voorstellen: Dit is Nitro (That’s Nitro op wedstrijd). Ik rij momenteel niet onverdienstelijk L2 dressuur en B springen en samengesteld met hem en we leren dagelijks nog bij. In de training werken we voornamelijk aan verzameling, oprichting (meneer mag graag centjes zoeken in de bak
) en ontspanning (voornamelijk in de rug/achterhand). Ik wissel heel veel af met hem, hij is nog jong (7 jaartjes) dus we hebben alle tijd. 3x in de week doen we dressuur training, 1x per week springen we en 2 keer in de week gaan we het bos in of heeft meneer vrij. We zijn van plan om dit jaar nog ongeveer de L2 uit te rijden, misschien een begin te maken in de M1 en verder veel SGW’s rijden (najaar).
Hier komen dus een aantal foto’s van de Almelose Ruiterdagen. We vertrokken hier met een 10de (springen), 6de, 5de, 2x een 4de en 2x een 1ste prijs. In de finale van de L2 werden we uiteindelijk 5de, hoewel veel mensen het hier niet mee eens waren.
De foto’s staan niet echt op volgorde en zijn niet allemaal van dezelfde fotograaf. Er zit WEL copyright op. De foto’s met reclame zijn met toestemming.
Tips zijn altijd welkom!
Binnenkomen bij A

Opperste concentratie (door de koningin der gekke bekken trekken
)
Middendraf (mijn favoriet!)

Inzet volte links 10 meter X

Lange zijde richting A om te wijken

Inzet E-B door S van hand veranderen

E-F van hand veranderen, HH op A-C-lijn. Goed voor een 8

Middenstap (neusje moet er meer uit, maar dit is nog erg moeilijk voor hem)

Galopje

Nog een keer middendraf (Los!
)
Groeten (jammer dat meneer net zijn linkervoetje verzet)

En klaar!

Een blije amazone *kuch*

Na de proef: Heeeeeettttt

Dank je voor het bekijken!
Je setje is trouwens ook super gaaf !
en hij lekker loopt

Ik heb geen commentaar