Dit ging echt perfect, totdat...........
Goldz was op dit moment erg onzeker, en schrok daarna van mijn beweging in het zadel. Ik neem het hem helemaal niet kwalijk.
Hij heeft dit zelfde daarna ook met mijn bijrijdster gedaan, ook onzekerheid van zijn kant. De dag daarna schrok hij ergens van, toen was mijn bijrijdster hem voor, en daarna heeft hij weer geen pas verkeerd gezet
.Dit is zijn normale gedrag
Ik weet dat het er rijtechtnisch nog heel wat te verbeteren valt, daar krijg ik begeleiding voor
Goldz doet echt geen pas verkeerd, en mijn verstand weet dat ik hem echt kan vertrouwen. Alleen het probleem is dat mijn gevoel niet wil meewerken
. Vandaag was het weer fout van mijn kant, Goldz trok heel even zijn neus naar zijn borst waarbij hij zijn rug iets bolde. Dit in combinatie met een ander paard in de bak die nogal druk was, zorgde ervoor dat ik zowat zat te janken van angst
. Terwijl mijn verstand gewoon weet dat er helemaal niks aan de hand is..............Wie heeft er de tip om mijn verstand en mijn gevoel op 1 lijn te krijgen???
De oren van mijn knappe vent pesten met zingen doe ik al
.
. Als hij al eens ergens van schrikt, hersteld hij heel snel en wil hij grondig gaan bekijken waar hij nu eigenlijk van is geschrokken.
nu niet meer, maar nu vergeet ik ook niet meer te rijden