Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. Het ziet er misschien heel dom uit, maar bij mijn paard werkt het super!
wiseguy15 schreef:Omdraaien en een stukje achteruit rijden. Het ziet er misschien heel dom uit, maar bij mijn paard werkt het super!
_vivi_ schreef:Ik ken het helemaal!
Mijn verzorg shet heeft het ook soms, zowel als het bijrijd meisje erop zit, als voor de wagen.
Wij proberen het eerst zelf op te lossen door gewoon te vragen om vooruit te gaan (geduld hebben en soms even een moment voor jezelf nemen van rust en dan weer vragen), lukt het echt niet, dan afstappen en stukje er naast lopen en dan gaat het weer.
Soms laten we de andere pony even voor gaan en dan lukt het ook vaak wel.
Het gaat bij ons wel steeds beter, al blijft het soms erg vervelend, Romy doet het vaak net op momenten dat ze midden op de weg stil staat, en er net een auto aan komt.
Tegenwoordig heb ik daar soms klein beetje sch**t aan (op rustige weggetjes) en dan neem ik gewoon de tijd om de pony opzij te zetten, als er genoeg ruimte is voor de auto geef ik het sein dat die kan doorrijden.
Vaak zien ze ook wel dat de pony even lastig is en wachten ze gelukkig heel geduldig, of er wonen gewoon lieve mensen in mijn buurt
wiseguy15 schreef:Omdraaien en een stukje achteruit rijden. Het ziet er misschien heel dom uit, maar bij mijn paard werkt het super!
iloveCherise schreef:ik zou een harde tik achter op de kont geven of achter je been