Ziehier Tequila, een mooie 6-jarige schimmel en een echt dressuurbeestje! Ze beheerst momenteel alle gangen, bij haar vorige eigenaren heeft ze wedstrijd dressuur (trainde BL1, liep BB2 op wedstrijd) en jumping (BB2 gelopen). Om een beetje af te wisselen zijn we een keertje (zelf) creatief geweest, en we hebben een paar sprongen, we hebben er 3 gemaakt op een uur tijd
, in elkaar geprutst. Springen is helemaal niet haar beste vak, en onze houding, vooral bij het springen) is verergerd met haar zadel (het was het enige zadel dat op haar rug paste, het is aan paardenzadel omwille van haar sterke voorhand) Beide vonden we dat het zadel niet goed zat, maar we hebben het toch gekocht omdat het héél moeilijk is een zadel dat voor haar lekker zit te vinden.We zijn nu vooral bezig met nageeflijkheid als we aan het dressuren zijn, even zagen we het niet meer zitten omdat we haar niet meer zo goed nageeflijk kregen, maar dat is nu over na een paar lessen en we hebben er weer zin in!
Met 'we' bedoel ik mijn vriendin en ik trouwens
We hebben haar samen gekocht, en omdat ik al wedstrijden ga rijden, en mijn vriendin haar wedstrijdpony artrose bleek te hebben en niet meer gereden mag worden, gaat zij met haar dressuur rijden op wedstrijd. Jumping komt later (wanneer zij haar brevetten heeft gehaald
)Hier zijn de foto's, er zijn geen foto's van het inrijden, dat is nog in de piste gebeurd, ik heb ze in een collage gezet omdat anders de pixels enzo niet klopten.
Linksboven is het begin van voorwaarts neerwaarts