Na de zoveelste keer er af gevallen te zijn en elke keer in de lappenmand te zitten (hersenschudding gekneusde arm enz) vraag ik jullie om hulp..
Mijn hafinger ruin van 5 jaar bokt me er af ..
Ik dacht eerst dat het misschien aan het zadel lag had namelijk een ander zadel
Maar hij doet het ook met zijn zadel waar k altijd met hem mee rij en deze zadels liggen allebei goed van laatst na gekeken en opgevuld
Dit is wat hij doet:
Ik wil opstappen en ik zit nog niet of hij draaid zich om en begint keihard te rennen en reageerd niet meer op de teugels
Dan gooitie zn hoofd tussen zn benen en begint te bokken of hij gaat in een keer van uit het rennen stil staan met zn hoofd naar beneden
Nou en als k dus op de grond lig komtie naar me toe als of er niks aan de hand is
Hij doet het niet elke keer ik heb tussen de vallen door ook wel weer gewoon gereden waar hij af en toe er ook wel vandoor wou vliegen maar best te houden was
Hij is vorrige maand naar de tandarts geweest
Hij krijgt ook geen extra voer gewoon gras of hooi en wat muslie zonder haver maar niet elke dag
Ik heb nooit problemen met hem gehad kon altijd zo opstappen en met hem weg rijden
Zou hij pijn of iets hebben of er iets niet goed in zijn rug zijn dat wanner je er op gaat zitten het zeer doet
Of is dit zijn leeftijd ?
Ik ben er best toe bereid om hem te helpen om eventueel naar masseur of iets toe te doen
Maar ik stap liever niet meteen weer op deze rodeo stier omdat k al voor de zoveelste keer thuis zit..
Wat denken jullie ? ook al is het lastig om dat te zeggen van achter een beeldscherm
Bedankt alvast
Groetjes Linda