Ons eerdere topic
Na een hele hele lange tijd ben ik weer aan het rijden en wel met mijn nieuwe vriend. Ik ben er ruim een jaar tussen uit geweest inverband met mijn gezondheid hierover lees je alles in het bovenstaande topic.
Kansas is een Kwpn-er van Nabuur x Doruto
hij is 1.61 hoog en word bijna 18 jaar.
Zelf is hij 2 x Z2 geweest en voor het laatst afgelopen winter gestart.
Ik heb nooit wedstrijden gereden maar wil dolgraag beginnen.
Hij is nu 2 weken bij mij
Samen hebben we 1 x in de week les, erg nuttig en helpvol. Ik loop wel tegen een aantal problemen aan omdat ik de kracht in mijn benen niet meer heb. Zo schiet ik regelmatig uit de beugels en vind ik het erg moeilijk om mijn balans te vinden.
Ook heb ik totaal geen conditie en uithoudings vermogen mede dankzij mijn longinhoud van 30% maar hey waar een wil is is een weg
Ken is super braaf en lief en geeft me al het vertrouwen dat ik nodig heb.
Mijn grootste punten:
* op 2 teugels rijden, hij kantelt soms als ik stelling van hem vraag.. dan vergeet ik mijn buiten teugel.
* Ik zou hem graag wat actiever krijgen maar daar heb ik nu de kracht nog niet voor.
* voeten in de beugels houden, wist ik maar hoe
Binnen kort moet ken even naar de kapper want die lange mannen kunnen echt niet het lijkt wel een penny paard
Er is ook losgereden maar om baterij te besparen niet gefotograveerd.
Opbouwende kritiek is meer dan welkom.
hier dan de foto's
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Ik ben allang blij dat ik weer rijd nooit gedacht dat het nog zou kunnen en weet ook niet voor hoelang het nog gaat maar nu ik er op zit geniet ik met volle teugen.
:P