Een vriendin wilt nu al een tijdje een pony. Niet zo'n groot paard want dan is ze bang dat die te sterk word etc etc etc....
Nu heeft ze me verteld dat ze ongeveer een klein ponytje wou waar ze gewoon mee kon borstelen enz.

Zelf is ze ongeveer 1.75 net zo groot als mij.
Nu heeft ze bij een pony gekeken die 1.27 ongeveer is? Ze had me foto's gestuurd en verteld dat die echt super lief is.
Nou, helemaal leuk voor haar en dan zou ze een geweldige pony hebben om lekker met de borstelen.

Ik vraag haar wat ze met die pony wilt doen enz.
Vertel ze me ineens dat ze er intensief wilt mee gaan rijden, en lekker buitenritten wilt mee maken..
Ik heb haar verteld dat het misschien slimmer is om een D-pony te komen of in iedergeval waar je wel goed op past.
Hier op had ze te zeggen dat de eigenaar die het ponytje nu nog heeft er ook altijd op reed. Vraag ik hoe groot de eigenaar is zegt ze: Ja, 1.50 M.
Kan ik zo iemand dan echt niet duidelijk maken dat je gewoon een groter iets zou moeten kopen als je er echt intensief op wilt rijden?
Natuurlijk moet ik me hier eigenlijk niet mee bemoeien, maar zou het zo zonde vinden voor hun allebei....
. Dit wordt helemaal niets..Sorry
ze kan idd beter een E pony kopen, zelfs een D pony vind ik nog te klein voor dr.. Ik ben zelf 1,70 en heb een pony van 1.56, kleiner zal ook echt niet gaan