.we zijn van de week even in het land gaan rijden om hier foto's te maken en omdat wij op onze stal alleen een binnenbak hebben en dat heel snel erg warm en stoffig is. even gevlochten en bandages om kom maar op met die foto's
over Cheyenne:
ik heb haar nu inmiddels al 6 jaar en ze is nu al 15 jaar. Ik ben zelf opzich wel tevreden over het rijden want vergeleken eerst zijn we een stuk vooruit gegaan! de eerste jaren hebben we natuurlijk nooit echt dressuurgericht gereden omdat ik toen nog vrij jong was. Ik probeer haar nu wat meer op te richten en probeer haar in galop te verzamelen maar dat ze toch genoeg sprong houd omdat ze dit erg snel verliest, ze is namelijk vrij traag en wil het liefst zo langzaam mogelijk.
mijn commentaar alvast:
- ik heb mijn handen soms iets te hoog ( dit doe ik eigenlijk al automatisch omdat ik haar wat hoger wil rijden en dit zo fijner vind)
- mn voeten iets verder in de beugel omdat ik soms echt bijna niet meer in de beugel zit.
- mn polsen soms wat rechter op zetten.
De foto's:
1. Stap foto, hier heb ik mn handen al vrij hoog en mn benen niet ver in de beugel.

2.

3. drafje, ze hangt hier wat op mijn hand.

4. draf

5. tsja geef waarschijnlijk net been..
6.

7. vind ik persoonlijk zelf de mooiste foto, geef alleen hier ook net been.

8. andere hand.

9. galopje, tsjaa hier loopt ze nou niet bepaald nageeflijk

10.

verder ben ik wel benieuw naar jullie mening of ik ook echt bijna te groot voor haar word. Ik denk het zelf eingelijk wel alleen zou het super moeilijk vinden om haar weg te doen omdat ik haar nu al 6 jaar heb en ze gewoon super leuk is.