Ik ben niet echt een dressuur ruiter als is dit natuurlijk wel de basis, maar geef mij maar springen..
6 weken terug was ik helemaal klaar voor de wedstrijden alleen kreeg ons paard een ongelukje in de trailer waardoor haar hoofd open lag en dicht geniet moest worden, gelukkig genas dit erg snel en goed en sinds twee weken hebben we het trainen weer opgepakt. Ik ben met het springen aan de gang gegaan en lau met de dressuur..
Vandaag ben ik gaan dressuren, Kiki kent alle streken om overal onder uit te komen en ben ik te lief voor haar..
Vandaag was ik het zat want voel me af en toe net een klein kind op haar dat net komt kijken in de paarden wereld

Het gaat nog niet perfect maar er zit verbetering in..
( heb een naar verleden met rijden waardoor mijn houding was verslechterd en ik niet eens meer durfde te galoperen, te lang verhaal om nu te tikken maar had 3 gebroken ribben door een paard etc)
In het begin even los komen en daarna aan het werk..
Sorry heb mijn leren rijlaarzen stuk getrokken
dus even deze schoenen aangetrokken Ik weet dat ze haar neus er nog uit drukt ben hier hard mee aan de gang, hakken moeten meer naar beneden helaas gaat dit niet soepel door meerdere botbruiken in mijn enkel in het verleden
Verder moet ik leren met haar trukjes om te gaan en iets minder lief om het zo maar te zeggen zijn zodat ze met mij rijdt in plaats van ik met haar

We zijn aan het trainen voor de B onze startkaart ligt klaar en de wedstrijden zijn weer gepland
Info over kiki
12 jarige nrps Keur/ Prestatie sport merrie, Z dressuur met wp. Merrie is 1.60m is een donkere vos met 4 witte voetjes. vader is Kir Royal (v. Cocktail) mv Neon ox verder in de moederlijn nog Amor en Growing Grey xx
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Bedankt voor het kijke , tips zijn welkom maar wel lief

Foto's staan redelijk op volgorde

_
Inderdaad wat meer de kont eronder en lekker blijven ontspannen dan komt het helemaal goed! Ik zou de volgende keer wel even de slierten aan je schoenen opknopen ofzo. Lijkt me vervelend als je daarmee aan je beugel blijft hangen oid..