Tssssssssk zet je zomaar je kostbare paarden zonder beenbescherming in de wei? Gave foto's hoor, en natuurlijk wil ik best wat commentaar geven als je dat vraagt
Je zet je paarden toch niet in zo'n malse wei!!! dat moet een grapje zijn nee keileuke foto's hoor! je doet niet altijd iets fout hoor...
ga nooit recht voor je paard liggen/zitten zo genoeg leuke beestjes en ze hebben allebei een lekker grasbuik(je)
WWWHHAAAAAA het gras is te hoog, je paard kan wel eens in een konijnen hol stappen, en zijn been breken. uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh weet ff niets meer.
hahahaha... tja echt asosiaal dat ik zoeen dure fjord zomaar los in de wei laat lopen stel dat ie zich bezeert! Maar ach t is rydar maar
moet je hem niet zo'n vliegendek op doen met uv stralend werend.Stel je voor..... lekker hoor die fjordenbeesten in de wei
zonde dat je camere die blokjes weergeeft maar dat maakt niet uit..lekker dik he die buikjes.. de mijne hebben dat ook erg
leuke foto's Debo.heerlijk om ze zo samen te laten lopen, vooral die foto waarbij mexx achter rydar lamgs loopt is leuk. Echt een vriendjes foto!
Lieke schreef:Sorry hoor maar ze kijken echt niet blij, ze zijn pas blij als ze hun oren naar voor hebben.als een paard bv. stijgert heeft ie nooit zn oren naar voren hoor(als ik het fout heb wil ik een foto als bewijs!), ook al vind ie het nog zo leuk.