Gisteren hele dag knetterdruk geweest dus stond vanochtend nog te gapen toen ik om 7:20 op stal was
Maar oké, er bestaan ergere dingen. Paard gevlochten en naar Westervoort.De dressuurringen liggen aan de andere kant van de dijk, dus 10 min lopen vanaf trailer. Fietsen er 3 met paard over de weg, hoop kabaal dus opstappen lukte niet
Hele eind te voet gegaan en daar opgestapt. Gelukkig daar braaf, wel belachelijk druk. Hij dan
Was zijn oude stal dus ook een wei die hij herkende helaas haha. In ieder geval was hij wel stuurbaar en te rijden, maar wel een brok drukte onder m'n billen. Moest iik eerder dan ik dacht de ring in, dus snel nog even een hoop rondjes gegaloppeerd, in hoop dat ie rustiger werd. Not 
Eerste proef begon al beroerd, alleen maar drukte. Dus elke keer aangalopperen. Hij heeft gesprongen en mocht Z starten, dressuur zat er niet echt in toen
Dus soms neigt ie nog naar z'n springcarriere en lost hij drukte zo op. Galop is dan bijna op de plaats... Beetje jammer voor je punten. Halverwege hoorde ik achter me ook nog een hoop kabaal: VANG HEM, PAK HEM! LAAT HEM NIET GAAN. Bleek er eentje op het losrijterrein op de grond te zijn gevallen, en paard liep hard los met zadel op z'n buik. Ik afgeleid uiteraard haha, ging ik lichtrijden ipv doorzitten
Tweede proef kwam bijna gelijk na de eerste... Ging al wel beter, maar ook nog steeds galop waar het niet hoort. In totaal in 2 proeven zeker 8 keer onbedoeld aangegaloppeerd
hahaha. Naja volgende keer beter. In ieder geval was ik met 170 en 175 blij verrast. Gelukkig zaten er ook goede stukken in
En ook een paar leuke fotootjes thanks to our groom
Aandachtspunten zijn meer 'voorwaarts' achterwaarts. Hij doet dat nog twijfelachtig.
Overtuigender vooruit na het achterwaarts.
Verwaander zitten
Wijken is helemaal drama (maar die staat er maar 1x tussen
)En ik MOET ophouden met m'n mond zo op elkaar te drukken, elke x als ik zo geconcentreerd paard heb gereden (doe het met springen ook
) heb ik schrale lippen.... 

Begin eerste proef

Mijn geconcentreerde kop

Galoppie

En rechts ook

Galoppie

Inzet wijken

Afgroeten 1e proef

Paard vindt het daar veeeeeel interessanter...

Achterwaarts

Op en top geconcentreerd

Middenstap

Knappe tanden hoor
Tips en commentaar graag, mits onderbouwd
Ik vind het er netjes uit zien en jullie gaan steeds meer vooruit!
Heb bij jou ook ff gereageerd Melissa! 

heb nu ook weer mn lippen kapot.... Ziet er ondanks de spanning goed uit!! Denk alleen aan je beenligging... maar kan ook moment v/d foto's zijn natuurlijk...