Een niveau hebben we eigenlijk niet echt, ik probeer veel van hem te leren en gewoon lol te hebben met hem

We zijn dus ook niet specifiek ergens mee bezig.
Wel heb ik wat problemen waar ik tegenaanloop. Witje is vrij vlug en persoonlijk vind ik hem ene stuk gevoeliger dan andere manegepaarden op de manege, hij loopt vrij snel onder me vandaan en behalve halve en hele ophoudingen en hem eens stil zetten weet ik niet precies hoe ik dit tegen kan gaan. Daarnaast vind ik zijn galop nog steeds erg lastig, hij is vlug en zwaait snel uit bij een volte en reageerd naar mijn mening dan niet lekker als ik hem probeer te begrezen met mijn buitenteugel, wellicht hebben jullie de tip voor me

Eigen punten van kritiek:
- Ik zet mijn handen vast. Dit weet ik en wordt ook veel aan gewerkt in de wekelijkse groepsles die ik volg. Witje is een paard wat daar heel slecht tegen kan en dan reageerd hij dus ook gewoon niet meer.
- Ik trek mn hakken op. Ik reed voor kort met vrij korte beugels, sinds ik Witje lease ben ik langer gaan zitten maar daardoor vind ik het nog lastig om mijn hakken netjes uit te drukken.
- Ik val snel naar voren, dit is iets wat ik al doe sinds ik begonnen ben met rijden, helaas weet ik niet zo goed wat ik daaraan kan doen..
Oh het is dus een manegepaard, als er commentaar over het tuig is dan mag dat uitgesproken worden maar besef dat ik daar persoonlijk niets aan kan veranderen

Maar goed hier de foto's

Wandel wandel

Begin halsstrekken, dit vind Witje overigens echt heel erg lastig er is ook zoveel te zien om hem heen

Wheeeeeejjjjj

Galop

Dit vind ik wel ene fijn beeld

En strek! Vind dit echt een gave foto!

En nog 3 lieve als afsluiters

Nou brand maar los!
En gelieve als je dan een opmerking geeft, geef dan ook een onderbouwing erbij. Aan reacties zoals 'Vind het er niet netjes uitzien, sorry' heb ik niet zoveel