Mijn pony vliegt er vaak vandoor en begint dan ook te bokken & steigeren!
Wat moet ik doen of wat kan ik er tegen doen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan gewoon goed aanpakken

xSannnn schreef:Hem straffen dat hij het niet mag doen, meteen zo`n klein mogelijke volte in draaien, en als er geen rem meer op zit gewoon tegen het schot aanzetten, moet je wel goed kunnen blijven zitten anders lig je alsnog ernaast

Don_Zhivago schreef:xSannnn schreef:Hem straffen dat hij het niet mag doen, meteen zo`n klein mogelijke volte in draaien, en als er geen rem meer op zit gewoon tegen het schot aanzetten, moet je wel goed kunnen blijven zitten anders lig je alsnog ernaast
En zn pezen kapot rijden??
NOOIT op een kleine volte trekken.. met een beetje pech verdraai je dan zn kogels..
Ook niet op het schot zetten... ze krijgen dan een te grote klap op de pezen.. buiten het feit dat jij jezelf in gevaar brengt..

Don_Zhivago schreef:@ cassidy: ben het heel vaak met je eens maar deze keer niet
een paard wat op snelheid is moet je niet in 1 x op een kleine volte rukken.. dit is echt niet goed voor de pezen/kogels...

Anne_GTI schreef:Don_Zhivago schreef:@ cassidy: ben het heel vaak met je eens maar deze keer niet
een paard wat op snelheid is moet je niet in 1 x op een kleine volte rukken.. dit is echt niet goed voor de pezen/kogels...
Op de kop eraf lazeren is niet goed voor de ruiter. Gelijk op de volte gooien voor hij op snelheid is heb ik nog nooit een blessure door gezien.