We hebben een tijdje bitloos gereden ivm tandproblemen:

Zo gaan we nu door de baan, best fijn vind ik zelf...

Afwenden, van hand veranderen?

Een van onze eerste galopjes

Lekker uitstappen, vind ze heerlijk, het liefst met haar neus door het zand.

Afgelopen zondag was er een clinic bij ons op stal georganiseerd, was een gezellige dag, met vre-se-lijk weer. (regen,wind...) Anne Muller kwam de clinic geven en ik vond het erg leerzaam, persoonlijk vind ik de manier van het gewone lessen fijner als de cliinic, maar Beaux reageerd goed op beide. We waren voor het eerst zonder andere paarden in de grote bak, normaal rijd ik altijd met meerdere in de kleine bak, maar Beaux was erg braaf, ondanks de paarden die op de landjes aan de kletter gingen, enige wat ze deed waren een paar steiger pogingen, maar na een beenhulp naar voren was dit over, toch bleef het spannend voor haar! Anne was enthousiast over ons, ze vond dat Beaux talent had en ik lef, altijd leuk om te horen

Hier een paar foto's.
Even een uitleg, hoe we te werk gaan, ook wilde Anne wat dingen weten van Beaux, voordat we aan het werk gingen.

Whaaaaaa ze komen op me afgestormd, we vlogen hier uit de bocht.

Hier een seconde voor haar steigerpoging, het stelde niet zo heel veel voor en daarna konden we rustig verder rijden.

Een braaf, ontspannen paard!

Persoonlijk vind ik dit een fijn plaatje, haar neusje er iets uit en ruime passen.

Nog even van haar koppie, ik zit hier voor het eerst op haar, nog bij de fokker.

Ik plaats normaal gesproken liever geen rijfoto's van mezelf op bokt, ik weet dat we aan veel moeten werken, maar we komen ook van heel ver. Commentaar, prima, maar hou het netjes en graag uitleggen hoe en wat.

Groetjes Laura