) foto's van de onderling wedstrijd op de ponyclub van zondag. Ik was voor het eerst L1 gestart en kon mooi even oefenen zo
Resultaat was gelijk 1ste met 179 en 176 (die 179 was wel hoog gejureerd de ander was wat redelijker) maar onwijs goed dus 
Jamy was ook harstikke braaf

Ik had ook nog gesprongen maar buiten mededingen want ik sprong een c-pony-parcour (en Jamy is een D-pony)

Ik ben links en Robyn een meisje die ook bij mij op stal staat is rechts, we stonden ff te wachten voor we ons proefje mochten rijden.
Hier zijn wat foto's uit de 1ste proef:

Ik denk dat ik hier aan het van hand veranderen was...

Dr koppie

Begin van hals strekken.

Galop.

Middengalop (jammer dat ik onthoofd ben
)
Andere kant op galoperen.
2de proefje:

Geen idee welk onderdeel dit is...

Drafje... (of is het galop, ik weet het niet ik, kan het niet zien
)
Weer draf.

Ff van dichtbij.
En nog wat andere foto's tijdens het wachten voor het springen:

Jamy vind Markies (schimmel
) altijd erg lief, dat blijkt maar weer 

Haaaaaaai
En het springen zelf (60 cm geloof ik, het was een op offieciele hoogte voor de c-pony's) :

Dit was de eerste hindernis.
Geen idee welke hindernis ofzo, maar het is wel een leuke foto!

Sprongetje 6...

Sprong 8...

En we gingen weer opweg naar de uitgang, want we gingen weer naar huis.

En ik die bedenkelijk kijkt naar mijn prijs, wat het ding is wat op de beker zit, het had namelijk een hondenkop en een heel kort staartje en een hele dikke rare kont
(let niet op me strakke haar
maar anders komen al die plukjes elke keer onder mijn cap vandaan dat vind ik irritant
)

Nee hoor Hartstikke goed van jullie.Zijn inderdaad hele mooie foto's!Je vader begint het te leren.Misschien kan hij eens langskomen als ik aan het rijden ben ,want Jan fotografeert alleen hoofden en benen