Dit is van een week terug onze eerste buiten wedstrijd en god wat was het warm..! de eerste proef hebben we vroegtijdig de ring verlaten, dus een diskwalificatie. Je mag niet over de hekjes en weer terug springen
. Moet er wel bij zeggen dat het niet het paard zijn schuld was, maar ik was niet duidelijk genoeg tegen haar. Dus madamedacht dan maar gewoon rechtdoor als ze niets laat weten. 2de proef was ook niet om naar huis te schrijven, paard
had het heet en was moe, ik had het ook gehad en reed dus ontzettend slordig. Verkeerde galop etc. Paard heeft zich voor een eerste buiten wedstrijd hartstikke goed gedragen verder, gelukkig!
In het kort, we rijden B we zijn nu 2 keer gestart. 1 x binnen met winst naar huis en nu de eerste keer buiten.
Gana(dor) is een 5jarige NRPS roan bruine merrie die ik vanaf juli heb. We komen van ver, en ik moet zeggen dat ik zelf met verbazing naar de foto's heb zitten kijken. Ik had niet echt door dat we al zo op de goede weg zaten. Verder is mijn grote leerpunt, op mijn kont blijven zitten en hakken uitdrukken. Voor Gana is dat: het tempo en niet te diep achter de loodlijn laten lopen. En ze duikt nog best wel in galop maar ben toch er al heel blij mee hoe ze het nu doet
.vorige en eerste topic
[RIJ-ITP] [RITP] primeur voor het eerst mijn toverkleuren paard
kleine impressie:
opperste concentratie bij beide

2de proef geloof ik, Gana wat diep.

losrijden

ze wil nog wel eens proesten en me dan uit het zadel trekken

deze kant is de galop een stuk lastiger, duikboot

Wees lief, we doen ons best

. 
heb jij mijn vorige topic gezien? De eerste paar foto's? En dan heb ik daar nog de beste van uitgekozen.
.
..
en verder heb je helemaal gelijk, dat stond ook vandaag weer op mijn coupon. We zijn deze keer thuis gekomen met 2 winstpunten 190 & 183 op een druk concours dus was erg trots op der. Er waren 3 klasses die tegelijk startte, Z, M & de B. Dus in het begin reden er echt DIK 20 paarden rond
.. Gana huppelde al rond, dus even een rustig plekje ergens opgezocht en de druk eraf gereden daarna terug gegaan naar het inrij terrein. En toen