Even wat achtergrond informatie:
Santara is een 4-jarige appaloosa merrie van de hengst Sandro Classic. Ze is een klein jaartje onder het zadel, en afgelopen december zijn we voor het eerst in de B gestart. Ze is nu net L startgerechtigd, en we zijn daar al hard voor aan het trainen. We werken nu vooral aan het wijken, het wat hoger instellen, en het bij elkaar rijden in de galop. We lopen niet echt tegen grote problemen aan, ze kan soms alleen wat heet worden als het wat moeilijker wordt. Aandachtspuntjes voor mijn eigen houding zijn het rechtop zitten, en mijn benen lang maken.
Tips en commentaar zijn welkom, ik ben benieuwd naar jullie mening, en of jullie denken dat we klaar zijn voor het L1!
Er staan geen foto's tussen van het warmrijden, dit heb ik logischerwijs natuurlijk wel gedaan

De foto's zijn gemaakt door HouVanUtopia op bokt, nog bedankt daarvoor Desiree!

Echt een heel fijn beestje! Qua het starten in het L1 denk ik persoonlijk dat jullie het wel gaan redden, als zij een constante aanleuning heeft en je de L-onderdelen (wijken etc.) onder controle hebt, zullen de jury's heel erg onder de indruk zijn van jullie als combinatie! (Als ik in het hokje zit zou ik in ieder geval opkijken van zo'n gave combinatie)