Het ging vandaag weer harstikke goed. Hij wil zo graag voor mij werken. Ik merk ook echt verbetering met vroeger. Toen ik er voor de eerste keren op reed liep hij erg achter de teugel en opgekropt. Nu gaat hij steeds horizontaler lopen!
Promise is erg scheef op de linkerhand waardoor het erg moeilijk is om hem dan op mijn buitenteugel te rijden. Ik wil erg graag mijn binnenteugel loslaten maar het gaat bijna niet.
Ook is de galop een struikelpunt. Hij kropt zich nog erg op. Eerst sprong hij alleen maar over van achter en kon ik niet gaan zitten. Nu kan ik al op mn kont zitten en is het overspringen zo goed als over. Het is nog wel erg moeilijk voor hem om zich los laten en langer te worden. Hier zijn we erg hard mee bezig!
Middendraf gaat ook al wat beter. Hij wou er steeds uitkomen met zijn neus en nu blijft hij al wat lager. Hij gooit dan nog niet echt zijn benen eruit maar dat is niet erg.
Promise is niet van mij. Ik rijd hem nu bijna een jaar aardig intensief. Ik ben erg trots op hem, hij doet het super goed!
En dan nu de foto's:

Inzet middendraf

Middendraf

De linkerhand waar ik dus niet mijn binnenhand los kan laten

Lekker laten zakken

Achter de loodlijn..

halsstrekken op de volte

De galop

Stappen

Stukje schouderbinnen

Net uit de volte

Lekker actief van achter