Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)kim schreef:Misschien een stomme vraag maar wat doe je de overige twee dagen?
Kim
... mn andere pony rijd ik ook 1x per week een dressuurpriveles op,1x longeren, en 1x of vrijspringen/of zelf springen, en nog 2x dressuurtraining.Voor deze pony is het beter meer afwisseling te doen( met allebei wel 1x per maand/2 maanden naar buiten) dan blijft ze allert, en ze is zelf helemaal gek van springen
Ik krijg iedere week priveles dressuur, daarnaast rij ik dus 2 a 3 keer en tot nu toe blijven we iedere week groeien. Mocht ik en mijn instructeur merken dat hij het niet meer trekt op deze manier, dan kan ik nog altijd meer aan dressuurtraining gaan doen. En erg hoog in de dressuur hoef ik ook niet te komen, mijn streven is M2. Ik wil me over een tijdje meer gaan richten op het springen en dan pas ik zowiezo de training weer aan.
Citaat:Dat vind ik heel knap! was dat nog met de oude regeling dan? anders heb je in een maand wel heeel veel wedstrijden gereden! eerst 10 voor de B, toen 10 voor het L1, dat worden dan toch al gauw 2 wedstrijden in de week, 2 proeven, en elke keer veel winstpunten per wedstrijd rijden!
Ben nu toch wel benieuwd
), maar nu ik weer een paar maanden voor mezelf moet rijden merk ik wel eens dat ik dan net wat te lui ben. Op die manier train je conditie bij je paard en ook bij jezelf. Als je moe wordt kun je bijvoorbeeld slechter doorzitten etc. Als je jezelf nooit dwingt om dan toch nog even door te zetten kom je eigenlijk nooit over dat dooie punt heen. Dat geldt voor je paard precies hetzelfde.