Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vjestagirl schreef:Nou ja, als ik jou was zou ik er sowiezo niet meer op springen, en als ik eerlijk ben helemaal niet meer op rijden, omdat je eigenlijk gewoon veel te lang bent voor de pony. En zeker als je aangeeft dat ze met vrijspringen wel redelijk normaal kan springen dan ben ik bang dat het toch echt zo is dat jij haar in de weg zit.
Maar dat is niet erg, je kunt gaan mennen, wandelen, vrijheidsdressuur gaan doen etc etc etc.
ze komt er heus met mij overheen alleen ze vind het moeilijk
Waarom wel dan?
Juud87 schreef:Sommige paarden zijn springers, andere niet, waarschijnlijk heb jij de eerste getroffen..
Ik zou gewoon andere leuke dingen met haar gaan doen.
Persoonlijk vind ik shetlanders ook geen rijdieren behalve voor kleine kinderen, maar daarbij zijn het eigenwijze donders waardoor ik me dus afvraag of het gros van die kleine kinderen zo'n dier wel aan kunnen waardoor ze dus weer minder geschikt zijn om te rijden.
Volg je het nog?
Juud87 schreef:Sommige paarden zijn springers, andere niet, waarschijnlijk heb jij de eerste getroffen..
Ik zou gewoon andere leuke dingen met haar gaan doen.
Persoonlijk vind ik shetlanders ook geen rijdieren behalve voor kleine kinderen, maar daarbij zijn het eigenwijze donders waardoor ik me dus afvraag of het gros van die kleine kinderen zo'n dier wel aan kunnen waardoor ze dus weer minder geschikt zijn om te rijden.
Volg je het nog?
Bizzybijtje schreef:sweetheart schreef:Ga je nog wel op haar rijden? Want echt serieus... je bent veel te groot.
En wat heeft dat met dit topic te maken?
sweetheart schreef:Bizzybijtje schreef:
En wat heeft dat met dit topic te maken?
Dat dat een hele goede reden is waarom het beestje niet springt (evt.).
Buiten dat vind is ze imo de pony tot last omdat ze veels te groot is en ik vind best dat ze daar eens over na kan denken.
Bizzybijtje schreef:et gaat over vrijspringen....
kim18a schreef:Heb ik van te voren al heel veel gedaan (balkjes)
ze doet het bij vrij springen ook niet.
Ze komt er wel overheen maar HOE
kim18a schreef:de balk die er lag wat 1 cm boven de grond, ze vond het spannend dus het gingnie zo goedze komt er heus met mij overheen alleen ze vind het moeilijk
daarna ook niet meer gedaan hoor![]()
met vrij springen is het precies hetzelfde.
ze vind het heel erg moeilijk met of zonder ruiter.
ik heb vanalles al gedaan aan de opbouw van balkje tot 5 cm boven de grond maar het lukt om haar benen ofzo niet in te trekken
ze springt heel erg idioot
sweetheart schreef:Bizzybijtje schreef:et gaat over vrijspringen....kim18a schreef:Heb ik van te voren al heel veel gedaan (balkjes)
ze doet het bij vrij springen ook niet.
Ze komt er wel overheen maar HOEkim18a schreef:de balk die er lag wat 1 cm boven de grond, ze vond het spannend dus het gingnie zo goedze komt er heus met mij overheen alleen ze vind het moeilijk
daarna ook niet meer gedaan hoor![]()
met vrij springen is het precies hetzelfde.
ze vind het heel erg moeilijk met of zonder ruiter.
ik heb vanalles al gedaan aan de opbouw van balkje tot 5 cm boven de grond maar het lukt om haar benen ofzo niet in te trekken
ze springt heel erg idioot
Nee hoor, het gaat ook over onder de man.