Vandaag was het zulk lekker weer dat we dachten hmm laten we een leuke foto's maken. Dus ik heb me in een dressuuroutfit gehezen en mijn paardje ook
apollo is een ruin van 10 jaar. Een vos met 4 witte benen en een bles.
Ik heb hem al vanaf dat hij 3 was, toen was ik 10 jaar en we waren allebei nog zeer groen. Het heeft heel veel moeite en tijd gekost om apollo startklaar te krijgen. In 2007 zijn we gestart met wedstrijden elke maand eentje. Dit ging echt super in de dressuur heb ik hem in 13 wedstrijden naar de L1 + 6 winst gereden. Toen moesten we helaas stoppen vanwege geldgebrek, op mijn verjaardag hebben we onze laatste wedstrijd gereden.
Springen zijn we nooit gestart, alleen 2 oefenwedstrijden gestart.. de wedstrijd die we zouden starten werd afgelast
Nu rijden we recreatief en we zijn nooit gestopt met trainen, springen,dressuur, crossen en zelfs western.
We hebben ook besloten om hem te verkopen, omdat ik met mijn studie te weinig tijd heb en het is niet een paardje wat je stil moet laten staan, ook verdiend hij nog wel een kans in de wedstrijdsport want het is een talentje!
Commentaar behalve op het niet dragen van een cap, dat is eigen keus en reacties graag!
Eigen commentaar:
Letten op pianohandjes, geld zoeken en mijn benen.

Meet us!

instappen, gekke kop hahaa.

lekker ontspannen drafje, tenen naar binnen en pianohandjes.

nog een keer drafje, iets wat op de voorhand.

drafje, contact met de mond houden en benen recht.

pasje wijken, hier kantelt hij met zijn hoofd, ons slechte puntje.

Galop.

nog een galopje, pianohandjes en mijn benen weer.
en toen gingen we nog eventjes springen, niet zo hoog want de bak was niet super:

Dat was het weer voor vandaag toedeloetjes!