Ik had ook een nieuw bitje aangedaan, dat ander was naar mijn gevoel iets te groot en soms liep hij daar gewoon doorheen... Die gaat echt véél beter! Het is nochtans niet scherper (denk ik), en er zit een rubber laagje rond, maar hier reageert hij echt veel beter op. Voor wie het vorige topic niet gezien heeft:
Naam: Bijou
Stamboek: NRPS
Stokmaat: 1m46
Niveau: we hebben niet echt een niveau, maar trainen momenteel ongeveer op B-L niveau.
Afstamming: Bayard x Orion ox
In het vorige topic zei ik dat ik vooral bezig was met het doorbuigen in de galop, dit gaat al veel beter met het nieuwe bitje maar er is nog werk aan. Ook de middendraf was een probleem, en ook dit gaat al beter. Ik hoop dat jullie ook het verschil zien

Oh ja, ik heb vandaag en gisteren ook nog gereden, en toen liep hij nog véél beter, minder stijf, nageeflijker, actiever... Maar helaas had ik geen fotograaf ter beschikking, dus zullen jullie het met deze foto's moeten doen
! En over zijn kale plekken op zijn schouders: die zijn van zijn deken, volgende winter doe ik een borstbeschermer aan!1. Vooruit kijken, HAKKEN
2. Te veel op de voorhand (foto is ook een beetje scheef), HAKKEN
3. Redelijk mooi
4. Mag iets nageeflijker
5. HAKKEN
6. Hoofd kantelt een beetje + mijn gezicht
7. Moet meer over de rug
8. Middendrafje (niet heel duidelijk..), valt iets maar voren maar z'n hoofdje blijft wel op z'n plaats

9. Galopje... Mijn houding
Ik zet hem veel te vast vanvoor + HAKKEN!10. Al beter, ik zit wel helemaal scheef... M'n gezicht was echt té erg
Nu zonder beugels... Daar zijn niet zo veel foto's van, maar ik heb ong. de helft van de tijd zonder gereden

11. Véél te strenge binnenhand.. Verder redelijk.
12. Galopje, binnenhand over de schoft + HAKKEN
13. En als laatste een ontspannen middendrafje, alleen mijn hakken...
Ik hoop dat er verbetering is, laat maar komen
!