Cyrano is een bijna 4 jarige nrps pony (cadans x Ismael)
Vorig jaar ben ik langzaam aan begonnen met inrijden.
Helaas kwam daar in de zomer van 2009 een bruut eind aan, nadat hij in de wei een ongeluk heeft gehad en zijn hele kaken en gebit in puin lag.
Hij is daaraan geopereerd en alles is godzijn dank weer netjes geheeld. hij mist wel 1 voortand maar heeft daar totaal geen hinder van.
In het najaar mocht ik het allemaal weer langzaam op gaan pakken maar mede door het slechte weer heb ik niet veel kunnen rijden. we deden het rustig aan maar het ging goed.

Echter heb ik begin dit jaar een val van hem gemaakt doordat hij ergens van schrok, ervandoor ging en mij er daarna nogal hard heeft afgebokt.
Op het moment dat ik de grond raakte, dacht ik... dit is het dan, nu heb ik me nek gebroken en enkele seconde daarna was ik buiten westen.
Toen ik eenmaal bij kwam, bleek het allemaal wel mee te vallen. heb een paar weken een zere nek gehad maar nog erger vond ik dat ik angst had gecreeerd en er niet meer op durfde.. tot verleden week. Ik was hem lekker aan het longeren en hij was zo braaf dat ik mijn cap heb opgezet en een paar rondjes ben gaan rijden.. had echt verwacht dat ik niet zou durven en als ik erop zat ik er zo snel mogelijk weer afwilde.. maar t ging goed! En zodoende had ik vandaag besloten om weer wat dressuurmatig te gaan rijden. dus hup naar stal, fotograaf meegenomen en lekker met hem aan de gang gegaan.
het was Héérlijk! heb heel fijn gereden en hij deed goed zijn best. Ik weet dat mijn houding bagger is maar daar kan ik in een later stadium weer wat aan gaan werken.
Nou hierbij dus de foto's, tips zijn altijd welkom mits opbouwend!

Dikke vette glimlach!!

van hand veranderen, middendraf

verkeerde been shareeeee
niet kukelen!
of weer verkeerde been of doorzitten

Nog gespannen galopje..

meer ontspanning

ben zo blij, ben zo blijjjjjj

hahaha

ik heb even in andere rij topics gekeken maar ik zie geen verschil?? zie alleen dat wanneer ik mijn tenen erg naar buiten draai je de platte kant van de beugelriem ziet?? heb ook a symmetrische beugels of zitten die verkeerd om? ik snap m niet