Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus als je merkt dat jij zelf een rot dag heb zet hem dan aan het werk, neem jezelf 1 ding voor waarvan JIJ wil dat hij het doet en stop pas als hij dat gedaan heeft zo als jij wilt, je kan namelijk daarna wel nog iets gaan doen of vragen en nog iets en nog iets maar dan is de lol er af.
melody93 schreef:Daar ben ik het zelf niet helemaal mee eens MartiniB, als je zelf een rotdag heb, longeer dan, ga wandelen of lekker een rondje buiten stappen, want juist als je zo'n rotdag hebt reageer je snel onterecht naar je paard toe, daar herken ik mezelf ook goed in. Paarden zijn ook gevoelig voor dit soort dingen, ik breng namelijk al mijn vrolijke of niet vrolijke buien over op mijn pony, soms heel vervelend, maar het is toch echt zo (en dat is denk ik bij de meeste paarden wel zo)
Dus dan is het misschien verstandiger om voor de makkelijke weg te kiezen en even geen doelen stellen...
Verder geef ik je helemaal gelijk hoor![]()
Verder wens ik TS nog heel veel succes, ik zou zeggen ga op zoek naar een leuke instructrice / instructeur. Dan komt het vast helemaal goed