Geslacht: Ruin
Afstamming: Bayard x Orion ox
Stamboek: NRPS
Stokmaat: 1m46
We rijden eigenlijk voornamelijk voor het plezier, maar als ik er een niveau op moet plakken zou ik zeggen dat we op L-niveau trainen. Bijou heeft vooral nog veel problemen met het doorbuigen op de linkerhand (vooral in de galop!), en mooi ontspannen te blijven lopen tijdens de middendraf. Als hier tips voor zijn, heel graag!
Oh ja, nog wat opmerkingen: Mijn gezicht is op elke foto weggekrast, omdat ik écht op elke foto even lelijk kijk. Misschien moet ik daar eens aan gaan denken tijdens het rijden
Bijou's kale plekken komen helaas door zijn deken... Verder zou ik gewoon zeggen, kijk en geniet en geef hopelijk nog wat bruikbare tips

Uiteraard eerst opgerwarmd.
1) Hoofd kantelt een beetje...
2) Redelijk netjes, alleen mijn handen bijeen en rechtop!
3) Hier zie je goed wat er gebeurt in de middendraf, mijn voet is hier trouwens ook verschrikkelijk...
4) Weer hetzelfde, mijn voet
5) Mooi ontpannen, handen bij elkaar...
6) Beetje op de voorhand, handen bij elkaar, mag iets ronder...
7)
8) Mooi actief
9) Weer de middendraf, hoofd omhoog dus...
10) Iets op de voorhand
11) Mooi drafje
12) De linkergalop, hét probleem... Hier valt het nog redelijk mee, maar mijn handen zijn wel te laag + te wijd
13) Maar hier zie je het beter, Bijou wilt z'n nek niet buigen en dan begin ik te trekken... Met als gevolg dat ik helemaal scheef zit en veel te hard trek...
14) Hier is zijn buiging goed, ik zit wel nog helemaal scheef
15) De rechterkant, waar hij wel gewoon kan buigen
Op de foto's lijkt het trouwens of ik steeds op dezelfde kant rij, maar dat is in werkelijk niet zo

Bedankt voor het kijken, laat nog een leuke reactie achter
!
!
!), en in de zomer rij ik soms ook officiële wedstrijden. Dus het is niet dat dit gewoon een weidepony is waar niks mee gedaan wordt