Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vur schreef:Ik vind het geweldig. Je moet dit in de tijd plaatsen van toen. Wat ik zo kan zien is dat die man met een wel licht teugeltje en een zeer vriendelijke hand rijdt. Appuyeren in stap, contragalop. Schitterend. Echt iets van de oude doos. Ik heb zoiets nog nooit eerder gezien en ik vind de vriendelijke aanleuning echt geweldig. Zet het in de huidige tijd en natuurlijk zal hij dan zeker niet winnen, verre van dat, maar voor die tijd:
Fantastisch!
BPVS schreef:Weet ik ook wel, al vind ik een fjord geen paard. Maar meer een half varken half paard.
Equimotion schreef:BPVS schreef:Waarom zouden ze het niet kunnen. Een paard is toch altijd een paard?
Wat is dat nou weer voor opmerkingEen Fjord is ook een paard, maar met zo eentje GP nastreven is feitelijk dierenmishandeling, is ie namelijk niet voor gemaakt!
Goh en ik zie bijn elke dag de fjord van de buren en mijn haflinger tot in perfectie alle hogeschool oefeningen in de weide uitvoeren. Tuurlijk heb je het als ruiter/trainer veel makkelijker als je paard al de juiste bouw en de gewenste beweginge heeft. Het zit meer in de kwaliteiten van de ruiter dan van het paard!