Voor het eerst zet ik wat rij foto's van kimberley op bokt, ik heb nog nooit wedstrijden met haar gedaan ze was op het begin een behoorlijk probleem geval hoofd omhoog keihard wegschieten. In iedergeval alles uitproberen om mij er af te krijgen.
Na bloed zweet en tranen zijn we nu ongeveer een half jaar veder en gaat het 10000x beter, we hebben meer een band gekregen, ze is bijvoorbeeld met borstellen veel rustiger ( met hoeven krabben kreeg ik alleen maar trappen) dat is nu allemaal over.
met rijden is ze nog wel best schrikkerig in de bak, dit is echt om mij uit te proberen want op buiten rit doet ze helemaal niks en met springen ook niet het is dus echt omdat dressuur niks voor haar is en ook eigenlijk niet echt voor mij
. Maar als ik wil gaan springen moet ik toch echt dat ene kleine puntje halen in de B en daar ben k dus nu na toe aan het werken!Graag een beetje netjes opbouwende kritiek
1. Zo begon het ik wil terug naar me buurmeisje op stal

2.en zo

3. Toen kwam er wat rust in de bol

4.

5. Toen dacht zij er net weer even iets anders over een viel ik er bijna van voren af

6. En hier ging het wel weer.

7. En de laatste voor vandaag!

Ik heb die mexicaanse neusriem omdat me goede hoofdstel bij de schoenmaker is dus dit is niet mijn normale hoofdstel met rijden
De foto's zijn gemaakt door Suus http://www.fervorfotografie.nl/ , het regende goed hard dus we zijn een beetje verzopen samen!
Bedankt voor het kijken en ik ben benieuwt op het commetaar.
We doen het nog een keertje over met beter weer
Leuk dier hoor!
misschien lost dit wel een hele hoop op!