6 mnd geleden heb ik een 4 jarige ruin gekocht (nu dus 4,5). Dit omdat ik graag een jong paard wilde om samen verder te groeien vanaf het begin. Dit is mijn 1e jongere paard wat ik zelf doorrij (heb overigens wel veel ervaring)...en de 1e 3 mnd gingen erg goed maar de afgelopen 3 mnd heb ik alleen maar problemen gehad. Nu weet ik dat iedereen die heeft maar afgelopen week(en) werd het zelfs gevaarlijk (voor mede-paarden in de bak). In volle rengalop recht erop af! Alle medische redenen zijn nagekeken en uitgesloten!
Nu heb ik gisteren besloten om hem een maand in training te zetten bij Edwin Agterhuis (Hattem). Dit samen in overleg met mijn instructrice. Hebben meer mensen dit uiteindelijk moeten doen? En hoe kwam jullie paard terug?
Ik heb een soort "faal" gevoel. Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken en waarom je die keuze hebt gemaakt, misschien kom ik van dat gevoel af
. Alvast bedankt!
)door de omheining,staken en uiteindelijk liep ze super mij was het nooit gelukt ik was denk ik op den duur bang geworden want ze stond echt recht op haar achterbenen(1 zuchtje wind en ik zou omgaan zeg maar)heb genoeg rodeos overleeft en ponys/paarden zadelmak gemaakt maar dit vond ik gevaarlijk worden zelfs mensen in mijn omgeving durfde er niet meer op