Eerst en vooral de manen , Vanta heeft een allergrootste paasei hekel aan coifeurke spelen dus trekken was al geen optie . }>
Eerst maar een stuk afgeknipt (met veel hoofdgeschud) en dan met een mesje aan de slag (met nog meer hoofdgeschud) . Op den duur had ze het al aardig door en bleef ze braaf staan , met momenten dan weer niet maar ik ben toch flink tevreden over der gedrag vandaag .
( tis ook moeilijk om de aandacht van een twenter zo lang bij je te houden ... )Daarna nog even gewassen (ook de eerste keer) en dat vond ze best eng maar hier bleef ze ook super cool onder ! Aan haar billen kon ze het niet verdragen , maar de spons uitknijpen op der hoofd was dan weer wel lekker
Tja ... 
Ik ben zo trots op m'n meissie , ze gedroeg zich voorbeeldig !
Hier het resultaat ,
Vanta gisteren voor de make-over

En dit is Vanta op deze eigenste moment

En dit allemaal in 1 dag !!
Er is al bij al toch wat mis gegaan met het manen gedoe
Ik had ze langer willen laten maar door haar hoofdgeschud sneed ik telkens wel ergens een hap eruit , al een geluk bleef ze braaf staan toen ik op deze lengte kwam of ik had ze moeten afscheren denk ik
Er is dus blijkbaar nog 1 plukje te lang , maar dat valt normaal gezien naar voor tussen haar oren . Ik laat het in iig zo , heb ze wel genoeg gepest

Niet helemaal 100% ok maar goed genoeg voor ons