Op oudjaarsdag is veronique duvero.com langs geweest op foto's van Tim te maken en om oud en nieuw hier te vieren.
Ten eerste zijn hier de foto's van doe los door een besneeuwde wei loopt: [ITP] Prachtige Tim (schimmel) in de sneeuw door duvero.com!!
Nou, het bekende verhaaltje.
Tim is een ruin v. Pion en me een verhaal apart. De ene keer is er niks aan de hand en loopt die de sterren van de hemel, en de volgende dag kan je misschien weer niks met hem beginnen. Het is maar net met welk been die uit bed is gestapt, verder is Tim altijd redelijk nerveus en gespannen in het begin.
Laat nu staan dat ik door de sneeuw er al 3 weken niet op had gezeten, en we ook nog eens naar de buren ging. Daar had ik les en daar kan je binnen rijden. wij hebben alleen een besneeuwde buiten bak. Verder komt die wel gewoon elke dag op het weiland hoor. Maar als ik een tijdje niet bij de buren ben geweest is natuurlijk alles weer eng.
Ik ben me ook zeer bewust van mijn bagger houding, het probleem heb ik ook, alleen de oplossing nog niet. Tim is heel sterk in het begin met rijden. en hij haat gewoon enorm hangen, waardoor ik voorover val en me benen erg naar achter liggen. Het heeft er verder niks mee te maken dat die meer voorwaarts moet, want dat is die meer dan genoeg. Als je eenmaal lekker bezig ben en hij is lekker warm en weer een beetje gewent aan de omgeving loopt die super en hangt die niet meer zo. Maar het blijft, we zijn er ook hard mee aan het werk maar de perfecte oplossing is er dus niet.
Ik ben me trouwens ook bewust van mijn handen. En je moet er rekening mee houden dat Tim 1.83 hoog is, dus erg lang en soms ook lomp, dus niet makkelijk bij elkaar te rijden is.
Ik zal het verhaal niet nog langer maken, en kijk maar gewoon naar de foto's, en onderaan de foto's staat ook een filmpje
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.